Kérdése van? Hívjon minket bizalommal: 06-1/402-04-45

Betacom

×
 x 

A kosár üres
KosárA kosár üres

Vásárlás menete webáruházunkban

Böngészés

Az áruházban rendelés feladása nélkül is beléphet, böngészhet, tájékozódhat termékeinkről, a kosár használatát kipróbálhatja tartalmát feltöltheti. Bejelentkeznie elegendő a kosár lap "Pénztár" gombjának használata után. A jobboldali "Termékeink" függőleges menüből tud a megfelelő alcsoportokon keresztül eljutni a kívánt terméklistákhoz. Itt szerepel a termék ikonja és megnevezése. Ha bármelyikre rákattint elolvashatja a rövidebb-hosszabb termékleírást, műszaki leírást és megtekintheti a termék nagy képét. A feltüntetett termékek árai bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA - t.

Termékek elérhetősége

A termék lap alján információt kap a termék hozzáférhetőségéről. Amennyiben a "Szállítási határidő: 1-2 nap" feliratot látja, a termék van raktáron, azonnal tudjuk szállítani. Ha "3-5 nap" határidő szerepel, a termék beszerzés alatt áll, de mindenképpen 1 héten belül tudjuk szállítani. Azok a termékek, melyek szintén beszerzés alatt állnak, de nem tudjuk egy héten belül elérhetővé tenni kivesszük ideiglenesen a terméklistákból és nem láthatóak.

Vásárlás

Amennyiben a polcról le szeretné venni a terméket kattintson a "Kosárba rakom!" gombra. Ha meg akarja tekinteni a bevásárló kosár tartalmát a jobb felső "Kosár" feliratú doboz "Ugrás a bevásárlókosárhoz" linkre kattintva teheti meg. Ezután "Kosár" fejlécű lapon találja magát, mely az Ön bevásárlókosarának a tartalmát mutatja. Soronként szerepelnek a belehelyezett termékek: Termék név, Cikkszám, Ár (bruttó), Mennyiség, Részösszeg. Ha a darabszámot meg kívánja változtatni, a "Mennyiség" négyzetben átírható a darabszám, majd a "Frissítés" ikonra (két körben egymásra mutató nyíl) kattintva érvényesítheti azt. Amennyiben valamelyik terméket törölni szeretné kosarából nyomja meg az előző ikon után következő törlés ikont (ha fölé helyezi az egeret, "Kiveszi a terméket a kosarából" felirat jelenik meg) és a termék eltűnik a kosárból. Ezután folytathatja a böngészést vagy vásárlást, ha lenti "Tovább nézelődöm" linkre kattint. A bevásárlókosár tartalmát jobbra fönt mindvégig figyelemmel tudja kísérni, mely a termékek számát és a fizetendő, postaköltség nélküli bruttó végösszeget mutatja.

Rendelés - kifizetés - regisztráció

A böngészés befejeztével ha Ön meg kívánja rendelni a kosárban elhelyezett árukat a "Kosár" lapon, kattintson a "Pénztár" linkre. A következő lapon léphet be tényleges vásárlóként az áruházba. Ha már vásárolt nálunk, érvényes Felhasználónév - Jelszóval rögtön beléphet, ha új vásárló regisztrálnia kell magát. Ekkor jelölje ki a "Új? Kérjük, adja meg a számlázási adatait" rádió gombot. Érvényes rendelést Ön csak regisztráció - a vásárlói adatlap kitöltése - után, valós számlázási adatainak megadásával tud feladni. A regisztrációs űrlap "Cég" ablakát kitölti, akkor a számlát minden esetben a beírt cég nevére állítjuk ki. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni, a csillaggal jelölt sorokat kötelező jelleggel. A vásárolt termékek biztonságos célba juttatásához szükség lehet a személyes kommunikációra is, ezért kérjük az e-mail cím és telefonszám pontos megadását. Az adatlap kitöltése és regisztráció elküldése után azonnal létrejön a vásárlói fiókja és megkezdheti a vásárlást, mert már használni tudja a "Pénztár" linket.
A "Pénztár" lapon lehetősége van a számlázási címének módosítására és ettől eltérő szállítási cím megadására. A "Tovább>>" gombra kattintva egészben látja megrendelését, a fizetendő végösszeget kibővítve a posta költséggel. Ha a fenti "Szállítási cím" linkre kattint még mindig módosíthatja a számlázási és szállítási címeket. Az utolsó lap a "Rendelés jóváhagyása", mely tartalmaz egy üzenő ablakot, ahová megjegyzést, kérést, egyéb információt fűzhet rendeléséhez. Amennyiben minden rendben van kattintson a "Rendelés jóváhagyása" gombra. A rendelése - vásárlása ezzel bekerül adatbázisunkba és annak teljesítését elkezdjük. A rendeléséről 5 percen belül egy automatikus visszaigazoló e-mail-t fog kapni. A visszaigazolás tartalmazza az Ön vásárlásának összes lényeges adatát, a rendelt áruk megnevezését, értékét, a fizetendő végösszeget, a számlázási és szállítási címeket. A rendelés postára adását követően újabb tájékoztató e-mail- t kap. Az ezt követő munkanapon 8 - 17 óráig fogják önnek kézbesíteni a rendelését tartalmazó csomagot.

Szállítás, határidők

Szállítás

A megrendelt áru szállítása futár, vagy postai utánvételes csomagküldéssel történik. A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, de a szállítási költség Önt terheli. Az utánvét összegét Ön, a csomagot átadó kézbesítőnek fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvételes szállítási költséget. A termékszámla tartalmazza a szállítási költséget.

A termékszámlát kiállítja:

Betacom Kft.

1163 Budapest, Veres Péter u. 48

Adószám: 10498871 - 2 - 42

Cégjegyzék szám: 01 - 09 - 074635
(Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság)

MKB: 10300002 - 20371485 - 49020047

Tel.: 06 1 402-04-45

 

Szállítási (posta) díjak:

Értékhatár (Ft) Díj (Ft)
30.000 - ig 1.600
30.000 felett ingyenes

 

Szállítási (futár) díjak:

Értékhatár (Ft) Díj (Ft)
30.000 - ig 990
30.000 felett ingyenes

(Az értékhatár a vásárolt termékek árának bruttó végösszege.)

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjen megvizsgálni. Amennyiben sérült, (pl. terjedelmes benyomódás, vagy a sarkokon nagy harmonika szerü begyűrődések vannak) vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot.

Határidők

A visszaigazolt megrendelésére az árút legkorábban még az nap, legkésőbb 3 munkanapon belül kézbesítik ki Önnek munkanapokon. (Ne feledje, hogy rendelést a nap 24 órájában és hétvégén is feladhat, de rendelésének teljesítését munkatársaink csak munkanapokon 8-16 óráig tudják teljesíteni.) A "Üzenet" ablakba beírva Ön kérheti a délutáni (17-20 óráig) kézbesítést. Ebben az esetben az "Kérjük, ha óhajtja, hagyjon üzenetet a rendelése mellett:" című szövegmezőbe írja be "Szállítás 17-20h" (csak postai szállítás). Ekkor délutáni időpontban próbálnak kézbesíteni, ellenkező esetben az adott munkanapon bármikor. Amennyiben a kézbesítés idején nem tartózkodott otthon, értesítőt kap a postaládájába és az árut tartalmazó csomagért a körzeti postahivatalba kell fáradnia. Ugyan itt kérheti a kézbesítést "Postán maradó" módon is. Ez esetben nem kézbesítik ki a megadott címre, a helyi postán átveheti a megrendelt árut. Az őrzési idő 5 nap.
A futár sikertelen kézbesítés esetén a következő napon újra megkísérli a kézbesítést, ha újra sikertelen, visszaküldi a csomagot.
Mindkét szállító SMS - t küld az Ön által megadott telefonszámra a kézbesítés előtt.

Amennyiben webáruházunk áttekintése után személyesen kívánja a kiválasztott termékeket megvásárolni, nem kell rendelést feladnia, keresse fel kiskereskedelmi üzletünket.

A bolt címe:

1163 Budapest, Veres Péter út 48.
Tel.: (06 1) 402-04-45

Garanciális ügyintézés

Termékgarancia

A Betacom Kft. az általa forgalmazott és eladott árukra minimum 12 hónap garanciát vállal. A garancia időn belül meghibásodott készülékeket postán is elküldheti. Az elküldés költségei vásárlót terhelik. A javítási idő maximum három nap. A javítás (vagy csere) után azonnal visszaküldjük a javított készüléket. A visszaküldés költségeit átvállaljuk, így az nem a vásárlót terhelik.

Posta címünk:

Betacom Kft.

1163 Budapest, Veres Péter u. 48

Tel.: 06 1 403-85-21

Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené a Betacom Kft. részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel.: 06 - 1 - 403 - 8521, H - P: 8 - 16 óráig ), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, mely telefonos segítségnyújtással elhárítható.

Amennyiben az áru már az átvételekor hibás, vagy az átvételtől számított három napon belül meghibásodik, díjmentesen kicseréljük. Csere csak az eredeti, érvényes garancialevél, vagy sértetlen garanciacímke esetében lehetséges!

Amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használták - helytelen tárolás, szakszerűtlen kezelés, erőszakos behatás, házilagos javítási kísérlet, elemi kár - a garanciális javítást, ill. cserét nem tudjuk magunkra vállalni.

Üzletszabályzat

A Betacom Kft. eladási, küldési szabályzata.

A megrendeléskor az alábbi feltételek lépnek érvénybe és elfogadja:

Üzemeltetői adatok

Cégnév:                                      Betacom Kft

Székhely:                                    1163 Budapest, Veres Péter u. 48

Adószám:                                   10498871 - 2 - 42

Cégjegyzék szám:                       01 - 09 - 074635

Szerződés nyelve:                       Magyar

Elektronikus Ügyfélszolgálat:     

Telefonos Ügyfélszolgálat:          (06 1) 402 04 45

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre.

A megjelenített termékek on-line házhoz szállítással és személyesen, kiskereskedelmi üzletünkben vásárolhatóak meg.

Antenna szaküzletünk:

1163 Bp. Veres Péter út 48., T.: (06-1) 402 04 45

 

A megrendelés megadása.

A megrendelés megadásának részletei a "Vásárlás menete" menüpontban található meg.

A megrendelés visszaigazolása.

Érvényes megrendelése (vásárlása) után Ön e-mail-ben visszaigazolást kap. Megrendelésének teljesítése leghamarabb néhány órán belül, legkésőbb két nap múlva elkezdődik.

A megrendelés törlése.

Lehetőség van a megadott és visszaigazolt megrendelés törlésére, visszavonására mindaddig amíg azt a szállítónak át nem adtuk. Ebben az esetben szíveskedjen telefonon jelentkezni a (06 - 1) - 402-04-45 telefonszámon, H - P-ig 8.00 és 12.00 óra között. Amennyiben a feladás előtt történt a bejelentés a megrendelést töröljük és Önt semmilyen költség nem terheli.

Határidők.

A megrendelt termékeket legkorábban 1 munkanap, legkésőbb 3 munkanap múlva kézbesítik ki Önnek. Ne feledje, hogy a munkaszüneti napokon és hétvégén feladott megrendeléseket csak az azt követő munkanapon kezdjük el teljesíteni.

A küldemény átvétele, kifizetése.

A megrendelt áru szállításához a Magyar Posta és a DPD futárszolgálat szolgáltatását vesszük igénybe utánvételes csomagküldéssel. A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, de a szállítási költség Önt terheli. Az utánvét összegét Ön a csomagot átadó kézbesítőnek fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvételes szállítási költséget. A termékszámla tartalmazza a szállítási költségeket.

Visszaadás.

A nálunk vásárolt termékekre minden vásárlónak az áru kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami az eredeti gyári csomagolásban, minden csomagolási és termék tartozékkal és az összes kísérő dokumentációval egyetemben hiánytalanul érkezik vissza az hozzánk. Elállásra vonatkozó igényét kérjük jelentse be ügyfélszolgálatunkon (telefon, vagy e-mail).
  • Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
  • A visszatérítés vonatkozik a kiszállítási költségekre, de nem vonatkozik termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
  • Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vétel után nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, cégünk nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
  • Amennyiben a termékről felbontás után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
  • A termékek cégünkhöz történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, ezért portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni.

Az elállási jog gyakorlására a17/1999. Kormányrendelet az irányadó, melynek teljes szövege itt olvasható: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor a távollevők között kötött szerződésekről.

Garancia.

A Betacom Kft. az általa forgalmazott és eladott árukra minimum 12 hónap garanciát vállal. A garancia időn belül meghibásodott készülékeket postán is visszaküldheti a mi költségünkre. A javítási idő maximum három nap. A javítás után azonnal visszaküldjük a javított készüléket, szintén átvállalva a postaköltségeket.

Posta címünk:

Betacom Kft.
1163 Budapest, Veres Péter u. 48
Tel.: (06 -1) 403-85-21

Amennyiben az áru már az átvételekor hibás, vagy az átvételtől számított három nap múlva meghibásodik, díjmentesen kicseréljük. Csere csak az eredeti, érvényes garancialevél, vagy sértetlen garanciacímke esetében lehetséges! Amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használták - helytelen tárolás, szakszerűtlen kezelés, erőszakos behatás, házilagos javítási kísérlet, elemi kár - a garanciális javítást, ill. cserét nem tudjuk magunkra vállalni.

Adatainak védelme.

A személyi adatokat, amelyeket Tisztelt Vásárlóink a vásárlások során ránk bíznak, csak a megrendelések teljesítéséhez használjuk fel és azok tartalmát szigorúan megvédjük, mások számára nem szolgáltatjuk ki. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a webaruhaz_kukac_betacom.hu e-mail címen. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Sütiket (cookie) használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt biztosítsuk!
Ha a "Rendben" gombra kattint, elfogadja, hogy sütiket (cookie) használjunk.